lørdag den 24. november 2012

Opbrugt kvote

Ikke for at være et brokkehoved , men hold da op hvor er jeg træt af at have opbrugt min kvote alle mulige steder ! Den anden dag fik jeg en besked fra mit teleselskab om at jeg snart havde opbrugt al min data for denne måned , og i dag har jeg så også opbrugt min kvote på Spotify , så jeg kan ikke lytte til mere musik denne måned . Pisse irriterende ! Vidste ikke engang at de var en 10 timers kvote på Spotify .. Og jeg er selvfølgelig for nærig til at skulle betale ! Og angående min data på telefonen , så kan jeg slet ikke forstå at jeg har opbrugt den ! Øv også ! Så kan det altså godt se at blive december måned , så jeg kan bruge løs igen ! :)
Jeg har været i rigtig julehumør i dag , da jeg har brugt det meste af dagen på at lave og skrive julekort . De kommer til at blive skrevet færdig her til aften inden jeg skal se Voice , så de ligger klar, parat til 1. december :) Synes det er så hyggeligt med de gode gammeldags julekort . Det der med at sende en mail eller sms , synes jeg er for tamt ! Det er noget helt andet , at man har siddet og brugt tid på at lave et personligt julekort !
I forbindelse med julehumøret fik jeg lige lyst til at lave havregrynskugler :) Det tog sin tid at trille dem alle , men nu står de på køl , for når de er iskolde er de bedst :)
God weekend til jer alle !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar