søndag den 18. november 2012

Grå søndag

Jeg har i dag lavet et sæt gele-negle ! I dag tog det "kun" 3 timer og 45 min :) Så det er ny rekord . Er sikker på at jo flere gange jeg gør det , så kommer jeg også under de 3 timer ! Jeg bestilte i går nye varer hjem , som jeg glæder mig til at eksperimentere med :)


Jeg fik endelig også taget mig sammen til at lave forarbejdet , til at lave honninghjerter . Det er en langsommelig proces , da når grunddejen er lavet skal den stå i køleskabet i 14 dage ! Resultatet bliver mægtigt godt , så glæder mig til at skulle smage dem (:

Jeg skulle ellers også have været på en foto-opgave i dag , men vejret var desværre ikke med os ! Glæder mig til at vi finder en ny dato så vi kan få skudt nogle fede billeder ! Det kribler helt i mine finger for at få taget nogle billeder , da det er ved at være længe siden sidst :)
Min næste uge starter med et nyt forløb på studiet , hvilket jeg glæder mig til . Vi skal have faget SKB (sundhed , krop & bevægelse) , hvilket er som at lege gennem hele dagen !
God søndag til jer alle !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar