torsdag den 3. oktober 2013

Dansk design

Faldt lige over disse flotte skåle på en brugers Instagram ! Synes de er monster fede , dog blev jeg noget overrasket over priserne på dem , da jeg gik på nettet for at se hvad de kostede . De kan både købes i sorte og i hvide , men hvis jeg skulle have dem skulle de helt klart være hvide ! Men man kan jo altid drømme :P Der er nemlig rigeligt at bruge penge på i øjeblikket , nu hvor vi bygger om og venter en bebs <3


Jeg er i gang med at skrive næste eksamens opgave som skal afleveres den 31. oktober ! Desværre er jeg blevet ramt af en ordentlig omgang forkølelse , som efter Caspers udsagn også har sat sig på hørelsen :P I går fandt jeg min vinterjakke frem , for nu synes jeg godt nok det var for koldt med forårsjakken ! Det var skønt at have en dejlig varm jakke på ! :) Håber bare at jeg kan passe den hele min graviditet ! Der er heldigvis stadig god plads i den :) Jeg har i dag købt en sele fra Baby Björn , som er brugt . Jeg havde forelsket mig i en fra samme mærke , dog en anden model , men da jeg fandt denne til den nette sum af 150 kr. kunne jeg ikke modstå fristelsen for at købe den :P Synes det er fedt at kunne købe kvalitets mærker til ingen pris :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar