lørdag den 12. oktober 2013

Ugen der næsten er gået

Opsamling på ugen der snart er gået : Startede ugen med at begynde på at tage penicillin , hvilket heldigvis har hjulpet , så er kun stadig snottet :) Vi fik i denne uge vores børne/baby stol hjem ! Indtil videre har jeg stillet den i kælderen , for der er ikke nogen grund til at pakke den ud og samle den endnu :) Casper var i IKEA i fredags , hvor vi endelig kunne få vores tremmeseng , hvilken vi har fået af svigermor :) Den står også i kælderen og skal heller ikke samles før , vi er færdige med at bygge om :) Der er kommet efterår ind i stuen med fine kastanjer :) Efteråret er på vej og nu var det altså tid til at sommerskoene kom på ferie i kælderen , og frem med vinterskoene :)


Jeg prøver så godt jeg kan , at holde mig i form i løbet af min graviditet . Jeg træner 2 gange om ugen i fitness centret og der udover cykler jeg en del km om ugen . I dag var jeg en tur i svømmehallen for at få svømmet nogle baner . Det er længe siden jeg har været det :) Det var skønt , og så var det lækkert med en tur i sauna :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar