lørdag den 26. oktober 2013

Ugens update

Denne uge bød på at jeg fik mit første honning kage hjerte i år :) Det smagte mums , men sådanne et hjemmelavet smager nu bedre :) Det må jeg lave når julen er tættere på :) 
I dag fik Casper og jeg endelig kigget på maling og tapet , til når vi har fået bygget om :) Vi fik valgt den tapet som skal være på den ene væg i vores nye sofa-stue . Vi fandt en farveprøve som vi har malet lidt med , som skulle passe til tapetet , men vi er ikke sikre på at den er varm/mørk nok , den farve vi har fået farveprøve på . Nu må vi se :)
Faldt lige over disse søde OnePiece til børn :) Jeg har selv en (ikke ægte) og elsker at hygge rundt i den om aftenen, morgenen og efter træning . Synes virkelig disse små udgaver er enorm søde ! :)



Jeg er i dag 19+1 uger henne . Maven vokser fint og på tirsdag skal vi til den sidste scanning , hvor vi forhåbentlig kan få kønnet af vide . Har helt sommerfugle i maven over det :) Hi hi . Kan mærke at tyngdepunktet har flyttet sig i forhold til min kropsholdning , og jeg er begyndt af "vralte" en lille smule :D Ha ha . Føler jeg i hvert fald at jeg gør til tider :D Synes simpelthen det er så pragtfuld at være gravid , idet at jeg ingen gener har udover ingen hukommelse og konstant tissetrang :D Men det er til at leve med ! Glæder mig sådan til at kunne mærke liv <3






En lille reminder ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar