fredag den 18. oktober 2013

En super hyggelig dag

Jeg har i dag været i centret med min søster og mor, og hygge :) De havde planlagt uden at jeg vidste det , at vi skulle i fiskebad :) Har kun prøvet det i Tyrkiet . Det var super hyggeligt og dejligt at ens fødder bare er dejlig bløde bagefter ! En dejlig overraskelse <3


Ved godt at der er længe til jul , men man kan vel godt begynde at ønske og drømme :P Nogle ønsker er måske mere realistiske end andre :D Her er fire ønsker ; træ slæde, fede støvler fra Zjoos , MacBook Pro , og et kæmpe ur fra Kop og Kande :)


I dag er jeg præcis 18 uger henne . Om to uger er jeg halvvejs i min graviditet , hvilket slet ikke er til at forstå ! Tiden flyver af sted :) Ser så meget frem til den 29. oktober , hvor vi skal til misdannelses scanning , hvor det måske er muligt at få kønnet af vide ! :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar