søndag den 6. oktober 2013

Uge 16

Her er lidt billeder fra i fredags da jeg var 16+0 uger henne :)


I går var jeg igen igen , en tur til IKEA . De havde desværre ikke den seng som vi skulle derind for at hente , SELVOM det stod på deres hjemmeside at de havde den hjemme . Fik beskeden om at de havde kommet til at skrive det en uge for tidligt , så jeg er den heldige vinder af endnu en tur til IKEA om en uge ! Var derinde med min svigermor :) Det blev alligevel til nogle småkøb . Fik købt en kommode , som vi kan have børnetøj i ! Den skulle jeg samle i dag , hvilket var et meget større arbejde , end jeg lige havde regnet med :) Men samlet blev den :P


Efter at have samlet kommoden , blev den fyldt op af alle de ting , som vi allerede har fået eller købt :) Var på et lille loppemarked i dag , hvor jeg købte sådanne nogle skum plader , som kan danne et helt tæppe hvis man sætter dem sammen . Prisen var sølle 35 kr. :)


Her er lidt af de andre ting som jeg fik med hjem fra IKEA i går; en børnehimmel , som vi fik af svigermor , en bordlampe til børneværelset og et sort fåreskind , som bebs kan ligge på :)











Ingen kommentarer:

Send en kommentar