søndag den 8. december 2013

Fotograf

Har i den seneste tid haft nogle foto-jobs som amatør fotograf . Det har været nogle fede og spændende oplevelser . Har altid en eller to sommerfugle i maven når jeg er booket til et foto-job . Jeg vil jo gerne gøre det bedste jeg kan .. og lidt til :) Idet at jeg har haft nogle jobs , har gjort at jeg har lært en del og kun bliver bedre for hver gang jeg prøver . Det næste skridt er et ønske om et hjemme-studie . Men det kræver lidt udstyr og sådan . Synes det er en spændende verden , som jeg ikke havde regnet med at jeg ville interessere mig for . At jeg får så mange gode og rosende tilbagemeldinger på mine jobs , gør nok også at jeg har mere mod og interesse i , at forbedre mig hele tiden :) Tak til alle dem der har booket mig indtil videre :)
Man kan finde min side , med nogle af de billeder jeg har taget her : https://www.facebook.com/MichelleVinstonPhotography


Ingen kommentarer:

Send en kommentar