søndag den 22. december 2013

Så langt , så godt

Så er jeg nået til uge 27 , af min graviditet . Har siden torsdag haft problemer med at min lænd gør ondt , især om aftenen hvis jeg har været for meget i gang i løbet af dagen . Men i morgen skal jeg ud og have massage , så håber at det kommer til at lindre lidt . Ellers har jeg prøvet at lindre med varmepude , ispose og strækøvelser . Det er blevet lidt mere besværligt at få sko på , og det er heller ikke så behageligt at cykle . Men det er der heller ikke noget at sige til , når man bærer rundt på sådanne en mave :P


Julen nærmer sig med hastige skridt ! Fik mit kamera tilbage i går , som har været sendt til rens . Det var super dejligt at få det tilbage , inden jul :) Rensningen var gratis , da det fulgte med i "pakken" da jeg købte kameraet ! Har stadig mulighed for at få det renset to gange mere indenfor det næste 1½ år :) Modtog i går et billede fra min onkel , med et foto af en billederamme , med et billede jeg havde taget for et stykke tid siden , af min kusine og fætter . Så fedt at se ens arbejde komme op , på sådanne et stort lærred med en fin ramme omkring ! :)
Casper har fået sat gips plader på væggen i udestuen , så nu er den ved at være klar til at få fint tapet på :) Glæder mig til at se det færdige resultat med tapetet på ! :)
Vil lige minde alle om at huske jer på , at få kopiret jeres billeder over på et USB stik eller ekstern harddisk :) Det gjorde jeg den anden dag ! Det tog sin tid med alle de billeder jeg har fået taget indtil videre i år :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar