søndag den 15. december 2013

Ugen der gik

Lige lidt billeder fra ugen der er gået :

Modtog den anden dag min nye "guld" uv-lak . Den er super flot !
Smagte for første gang i fredags et "lucia-brød" .
Majo legede mekaniker , på vej hjem efter vi havde været i studiegruppe :D Godt hun selv kunne , for jeg var ikke til noget hjælp :D
Er overrasket over hvor gavmilde folk er: fik i denne uge en brugt brio-gåvogn fra en af mine studiekammeraters underbo :)
Danni Kool: Følger ham på instagram , hvor han postede dette billede . Vagte gode minder om mine teenager-år :)

Fandt denne flotte KitchenAid i Bahne , til ikke mindre en 8000 kr. !!! Men flot er den !
Casper fik i går lagt nye træplader i udestuen , så nu kan der ligges gulv :)
Mine forældre , Casper og jeg har i dag været ude for at fælde juletræ . Der hvor vi købte det kunne man vælge lige så stort man ville have , og kun betale 150 kr. uanset størrelse ! Nu er Casper ude for at købe juletræskæde (og tror også han er ude at købe min julegave :D ) , glæder mig til at se det med lys på når det bliver mørkt !

Graviditeten skrider fremad ! Er i dag 26+2 , dvs. næsten 6 måneder henne . Kan begynde at mærke at jeg skal tage den mere med ro , for ellers siger kroppen fra ! I nat har jeg ikke fået sovet særlig meget , da han mente at han skulle holde fest indeni min mave hele natten ! Men elsker at være gravid <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar