onsdag den 4. december 2013

Er så LYKKELIG

Jeg er såååå lykkelig ! Her til aften lykkedes det mig at finde en vinterjakke , som jeg kan være og vokse i med maven ! Og så til den nette sum af 100 kr. ! :) Havde lavet et opslag på facebook og skrevet med store bogstaver at jeg allerede havde en stor mave og ikke kunne passe hvilken som helst jakke ! Der var en sød dame , som skrev at hun havde den helt rigtige jakke for mig , og så måtte jeg ud for at prøve den her til aften . Så nu kan det bare blive vinter :)





I søndags var vi hos mine forældre for at fejre 1. advent med æbleskiver og hele mulivitten :) Vi fik adventsgave og det gjorde vovserne også :) Vi fik en flot kurv med baby ting og vovserne fik lækre godbidder :) Kalenderlyset har min mutti lavet <3




I weekenden var jeg ude for at tage baby-billeder hvor katten ikke kunne dy sig for at hygge sig i den lille barnevogn hvor babyen skulle fotograferes i :) 
Har fået nye pærer til min negle lampe , og nøj hvor de funger ! :)
Har fået kendskab til trifli med æble og kanel som Arla laver ! Kan kun anbefale at smage den ! Det er en rigtig god erstatning når man virkelig er lækkersulten !!

2 kommentarer:

  1. dejligt at du fik købt den jakke, super at man kan være heldig med genbrug!!!!

    SvarSlet
  2. Ja det var rigtig heldigt at jeg kunne få sådanne en fin jakke til den slags penge . Og man kan slet ikke se at den har været brugt !

    SvarSlet