søndag den 13. april 2014

Noam

Det går super godt herhjemme i vores lille hjem . Det har været første uge hvor jeg har været alene med Noam i løbet af dagen , da Casper startede på arbejde i mandags . Han har haft lidt mave-onde nogle dage , men ellers er det gået super godt ! Min mor tog med os i centret i fredags , da jeg skulle finde noget tøj , da vi skal til bryllup+barnedåb i næste weekend . Fandt to fine kjoler , som er amme-venlige :) Han var super nem at have med ude og shoppe , da han sov hele tiden :) 
Vi er begyndt at bruge Nomi-stolen fra Evomove , som vi har fået af mine forældre . Han har taget godt imod den og falder nogle gange i søvn , i den :) Det er dejligt nemt at sætte ham i den , når man skal spise eller stå i køkkenet og laver mad :)
Jeg er i dag , gået i gang med at male lærreder . I morgen skal der laves hånd/fod aftryk på dem :) Glæder mig til at se resultatet !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar