lørdag den 5. april 2014

Vidunder creme

I forbindelse med at skulle starte op med amning , fik jeg nogle slemme sår på mine bryster ! Det gjorde mega ondt og til sidst havde jeg slet ikke lyst til at amme mere . Snakkede med min sundhedsplejerske om problemet og hun anbefalede mig en creme som hed Lansinoh . Casper var på apoteket og købe den og kom hel måbende hjem . Det viste sig at den lille tube creme kostede 180 kr. !! Det kan godt være at den er dyr , men den er blevet min bedste ven ! Den helede hurtigt mine sår og jeg har efterfølgende smurt den på flere gange om dagen , hvilket har betydet at jeg ikke længere får sår eller har så ondt ! Man skal ikke vaske cremen af før man ammer , hvilket er super smart ! 
Det burde være sådan at den stod på alle huskelister til gravide , på lige fod med at købe tøj til baby ..
Har fundet dette billede af noget hår . Synes farverne er super flotte . Måske sådan jeg skal have det farvet næste gang jeg skal have farvet hår :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar