onsdag den 2. april 2014

Update på den seneste uge

Lige lidt billeder af skønne Noam . Det går rigtig godt med ham . Han sover, spiser og laver nogle gode bleer :P Vi synes han er begyndt at få lidt fyldigere kinder , så det bliver spændende at se hvor meget han har taget på , når vi får besøg af sundhedsplejersken i morgen :) I fredags var vi til hørescreening , hvilken gik godt . Det foregik samme sted som hvor der er jordemoder konsultation . Vi havde lavet en lille kurv med nogle lækre ting i , til de to jordemødre som havde været med under fødslen , for at takke dem for deres arbejde :) Håber at de blev glade for den :) Noam har sovet udenfor for første gang i denne uge :) Vovserne passer rigtig godt på ham , og især Fie holder konstant vagt ved ham :) <3





I weekenden havde Frisko en kampagne med at man kunne få gratis is på 7/11 butikkerne . Var så heldig at vi var ude at køre og skulle tanke benzin , så fik smagt den nye Magnum med champagne smag :) Jeg er normalt ikke til champagne , men synes faktisk at isen smagte godt :)
Jeg har fået de flotte lysestager af min mutti , som selv har lavet dem :) De er super søde og er lavet af tomatdåser . Jeg har valgt at have dem stående indenfor , men man kunne også have dem stående udenfor :)
For 3-4 år siden købte jeg sådan et fod/hånd støbesæt , til den dag hvor jeg fik børn :P Mange rystede på hovedet af mig , og kan jeg egentlig godt forstå :P Fandt æsken frem den anden dag , men da jeg fik læst brugsvejledningen , opdagede jeg at det er en umulig opgave at lave imens han er så lille . Han skal nemlig sidde med foden/hånden i massen i 3-5 min ! Så derfor har jeg i dag købt sådan noget farve , som man kan lave aftryk på papir med i stedet :) Det virker mere realistisk :P

1 kommentar:

  1. En god måde at lave aftryk er med vand. Dyp hans fod i vand, ryst lige det værste af og sæt så foden ned på mørkt karton. Derpå sigter du mel på og ryster overskydende af. Tadaaa, nemt og rent uden maling mellem tæer/ fingre.

    SvarSlet