tirsdag den 8. april 2014

Nye udfordringer

Jeg gik i går en tur ud i den børnehave/vuggestue , hvor jeg var i praktik hos under min uddannelse . DMI havde lovet fint vejr , men det regnede hele vejen derud og tilbage ! Men så fik jeg afprøvet vores nye regnslag , som vi havde fået i barselsgave :) Det er super smart , man kan se ned til baby , og der er god udluftning i regnslaget . Det er købt i Kære Børn og fra Emmaljunga !
Nu hvor jeg er begyndt at gå ture med barnevognen får man øjnene op for nye udfordringer . Fx som i kan se på det midterste billede , der var ikke plads til at kunne gå forbi med barnevognen , så måtte ud på vejbanen og gå ! Mange biler holder på fortorvet , så man knapt kan komme igennem med en almindelig barnevogn ! Godt jeg ikke er en af dem der har en dobbelt , for det ville da være helt umuligt at komme rundt på fortorvene ! 
Fik i alt gået knapt 6,5 km i går , og kan godt mærke det i kroppen i dag :P Kig ikke på tiden , faldt i snak med en på vejen , så tiden passede ikke :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar