søndag den 27. april 2014

En masse fund

Jeg har i dag været på loppemarked sammen med min mor og Noam . Fandt en masse godt :) Jeg var den anden dag i mødrehjælpen , hvor man også kan gøre sig nogle gode kup ! Fandt fx denne Molo dragt (mærketøj), til den nette sum af 10 kr. ! Elsker at handle i mødrehjælpen , der er så meget fint børnetøj til næsten ingen penge , og som er i flot stand , ja noget af tøjet har stadig prismærker på ! I mødrehjælpen fik jeg også lejet den dåbskjole som Noam skal døbes i til sommer :)
Noam vokser og trives <3 I morgen skal han til 5 ugers undersøgelse !




Disse ting er nogle kup jeg gjorde mig i dag: Lysestager: 20 kr. - Sleepbee med tilbehør: 50 kr. - 2 ammebluser: 70 kr. - baby cykelhjelm: 20 kr.




 Kjole: 40 kr. - bluse: 30 kr. - buksedragt: 15 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar