onsdag den 27. juni 2012

En begivenrig dag

Dagen i dag har budt på mange gode oplevelser . Vi skulle i dag i skolen , afslutte vores projekt "Det store kulturprojekt" , hvor temaet var "Lossepladsen" . Vi skulle opføre noget i forbindelse med vores linjefag som er SKB (Sundhed Krop Bevægelse) . Vi havde fundet på fire lege som man kunne lave på baggrund af god fantasi og hvor man som redskaber kun brugte skrald og ting man kunne finde i naturen . Vi var også rundt og se hvad de andre grupper havde lavet , så alt i alt meget inspirerende ! Der kom også et indslag i tv2ØST om vores projekt på skolen.. Nu har vi sommerferie de næste 9½ uge :) SKØNT ! Billeder fra vores kulturprojekt:
Da jeg kom hjem fra skole , gik jeg direkte over for at sætte kunstige øjenvipper på min søster . Hun skulle nemlig til hendes 9. klasse dimission i dag . Jeg skulle med , senere på aftenen , når hun skulle af sted på skolen . Endnu en chance for at bruge mit nye kamera ! Jeg fik taget nogle gode billeder af hende , og man kunne tydelig mærke den glade og samtidig bedrøvende stemning der var i luften . Jeg kunne ikke lade vær med at tænke tilbage på , dengang det var mig selv :) Det er slet ikke til at forstå at det er så mange år siden , at man selv gik ud af 9. klasse ! 
Nu er det slut med Vor Frue Skole for denne omgang , mine forældre har nu haft børn gående deroppe i 17 år . Her et billede af min søster i dag og for mange år siden:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar