onsdag den 20. februar 2013

Fabulous

Har haft en super god dag ! Det går godt i praktikken og det er et godt sted jeg er landet ! Havde tjansen som udevagt i dag ! To timer i stiv kuling ! Var så heldig at jeg kunne låne en flyverdragt som var dejlig varm .. Ja og vesten .. Den gav jo lige det sidste pift ! Øm var jeg ! Nogle af børnene og en af de voksne kunne ikke kende mig i den mundering :D Det vigtigste var jo at jeg kunne holde varmen ! Nåede kun lige at vende hjem , før at jeg skulle afsted igen . Min lille bitte (som han altid vil være i min verden) lillebror fylder 21 år i dag , så vi var blevet inviteret ud at spise ! Han var ikke så glad for opmærksomheden i forbindelse med fyrværkeriet og fødselsdagssangen , men sjovt var det :D Det var en super hyggelig aften i skønt selskab med familien <3

Jeg har allerede modtaget de varer jeg bestilte i går ! Lækkert med sådan en hurtig service ! Jeg fik fyldt en masse basis-varer op og fik disse tre nye varer . Husk at jeg laver gele negle til 200 kr. !


Ingen kommentarer:

Send en kommentar