mandag den 11. februar 2013

Vinterferie

.. NOT ! Jeg har ikke ferie i denne uge ! Øv bøv ! Men har taget en fridag i dag , da jeg skal til Holbæk i tyrkisk bad , sammen med min mor og søster ! Glæder mig heeelt vildt ! :) Det er en fast tradition , at vi tager af sted os tre tøser , her i vinterhalvåret . 
Hvis man vil se billeder derfra nu , er hjemmesiden : http://www.sidesporet.dk/tyrkiskbad 
Vi skal op og sidde i varm kar , udendørs og kigge ud over Holbæk fjord , og havde 50 min. tyrkisk massage :) Skal nok ligge lidt af mine egne billeder op i aften ! 
I går var vi ovre og blev budt på mad hos Morten og Nanet . De har lige fået en lille hundehvalp (Walter) , hvilket var lige noget for Bella . En ny legekammerat :) Fie troede som sædvanligt at hun er en lille skødehund , så hun kravlede lige så let op hos morten og sad der og hyggede :D
Synes at Fie fælder helt vildt for tiden , så i går fik hun en tur med børsten , hvilket resulterede i at jeg fyldte en halv pose med hendes hår ! Man skulle ikke tro at hun havde mere pels tilbage på kroppen bagefter ! 
Har fået lånt nogle bøger til praktikken , så jeg ved godt hvad fritiden skal bruges på ...




Jeg fik lavet dette sæt negle her i weekenden: (med tipper)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar