søndag den 24. februar 2013

Rengøringsvanvid

Jeg har brugt det meste af dagen på at gøre rent i hele hytten . Nu stråler (næsten) alt ! Ja man kan jo blive ved med at gøre rent , uden at blive hel færdig .. Fik rengjort vores køleskab , hvilket tog halvanden time !!! Det var godt nok også blevet ulækkert ! Jeg fik også ryddet op i vores køkkenskabe , hvilket resulterede i en hel fyldt skraldespand fuld at gamle/ubrugelige ting og sager ! Det er altid dejligt at få ryddet op !

Jeg har i dag taget min søsters gele negle af . Hun har haft negle på længe så nu trængte de til at få en pause :) Fik i den forbindelse , mulighed for at afprøve mit nye velvet pulver ! Det er sådan noget plys pulver som man kan både få på sine egne negle , men også på gele negle ..


2 kommentarer:

  1. ååh, det giver bare sådan en dejlig ro, når der er blevet ryddet op! :D

    -Er ikke så stor en fan af velvet-negle. Er det let at lægge på? -Og hvad syntes du selv om velvet-neglene?? :)

    SvarSlet
  2. Ja nu må vi se hvor længe renligheden og ordnen holder :) Ja synes det var meget nemt at ligge det på . Det var der ingen ben i :) Er jo tilhænger af at lave noget anderledes , hvilket velvet er :) er bare spændt på hvor længe det holder .

    SvarSlet