onsdag den 6. februar 2013

Sorry

Sorry , at jeg har været lidt fraværende i denne uge , her på bloggen .  Jeg er som sagt begyndt i praktik , og det kræver en del tid og energi , her i opstartsfasen . Selvom det ikke er særlig mange timer jeg er afsted på job , er jeg helt bombet når jeg kommer hjem . Har lige 70 børn , samt x antal kollegaer som jeg skal lære at kende ! :) Fordelen ved at jeg møder så sent som jeg gør , er at jeg nu har mulighed for , at få trænet om formiddagen engang imellem :) Det er dejligt , for der er ikke så mange i træningscentret om formiddagen ! Der udover har jeg 3-4 km til arbejde , så jeg får nu dagligt cyklet en del , hvilket er rigtigt rart .. Når det altså er tørvejr :P 
Jeg faldt lige over disse søde portioner risengrød i Netto , i dag ! Kunne ikke stå for dem , så måtte lige have sådan to :) Det er perfekt til en gang frokost ! :) 
I morgen står dagen på at holde fastelavn , i SFO'en . Da jeg ikke har haft tid til at forberede mig på det , må det blive til et par knurhår og sort tøj :)
Nu vil jeg spise lidt aftensmad og så er det afsted til træning sammen med mutti, far og søster <3

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar