torsdag den 14. februar 2013

Min dag

Jeg har i dag været i biografen med SFO'en . Vi så "Otto er et næsehorn" . Det var nu en meget sød film , men synes ikke den levede op til nutiden . Der blev brugt et meget forældet sprog , og deres mundbevægelser passede ikke med det der blev sagt . Det var en hyggelig tur og det var dejligt at komme lidt ud ! I morgen skal jeg være med til at lave mad til børnene - det skal nok komme til at gå godt :P Hi hi . 
Casper , mine søskende og jeg er blevet inviteret , til at komme ind og se Cirkus Revyen , af mine forældre . I dag blev der bestilt biletter , og nøj hvor jeg glæder mig til en familie-hygge-dag !
Jeg har her til aften smækket en koldt-hævet dej sammen , som skal stå natten over og så er der lækre boller i morgen :) Fie skal så tæt på som muligt , så hun ligger helt oven på tastaturet , imens jeg skal skrive her på bloggen :P
I må alle have en god Valentins-aften ! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar