søndag den 3. februar 2013

En dejlig søndag

Min dag startede med en spinnings time sammen med min dejlige lillesøster <3 Derefter fik vi fyldt hendes gelenegle op . Var lige et smut ovre hos mine forældre og da jeg gik forbi min brors værelse hvor døren stod åbent (han var ikke hjemme) , fik jeg øje på et billede på hans reol . Det er et billede som jeg gav ham , til hans konfirmation (for mere end 6 år siden) . Det er et billede af mig selv , og det skulle han dengang have , hvis han savnede mig for meget når jeg ikke var hjemme :D Det varmede på en hel speciel måde , at se at han stadig har det billede stående <3
Opdagede i dag at det pipler frem med erantis og vintergækker ude i vores have ! Glæder mig til at se hvor mange der kommer ! :)
Nu er jeg i gang med at se Borgen , på DR1 . Havde fra seriens begyndelse ikke regnet med at det var noget for mig , da jeg ikke synes politik er det mest spændende . Den har alligevel fanget mig og jeg har nu fulgt med i alle episoderne :)

Her er lige nogle før-efter billeder af den opfyldning som jeg har lavet på min søsters negle i dag:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar