tirsdag den 10. september 2013

Et nyt kapitel; graviditet

I dag kunne vi langt om længe offentliggøre at vi er gravide

Det har været en stor hemmelighed , at skulle gå med så længe :) I går var vi til nakkefoldscanning og alt så fint ud . Graviditeten er 110% planlagt , og det hele passer med at jeg er færdig med pædagoguddannelsen til januar , og jeg har termin 21. marts ! Det var i første forsøg at det lykkedes og alt har bare kørt på skinner indtil videre ! Jeg var lidt dårlig op til jeg var 8 uger henne , men siden har jeg ikke haft det skidt , hvilket er skønt ! Maven er begyndt at vokse stødt , og det er en befrielse at jeg ikke længere skal tænke over hvilket tøj jeg skal have på , for at skjule maven ! :) Vi købte barnevogn inden jeg blev gravid , da der var et sindssygt godt tilbud på en brugt , som så ud som ny og ikke var særlig gammel . En Emmaljunga 'Big Star Supreme', med al tilbehør; lift, madrasser, lagner til begge madrasser, baby sele, regnslag og myggenet . Håndtaget på vognen kan indstilles utrolig nemt , alt efter højde , hvilket er perfekt , da der er en del højdeforskel på Casper og jeg :) Billedet af min mave er taget i dag , hvor jeg er 12+4 uger henne :)

Jeg har selvfølgelig udforsket det nye univers i forhold til udstyr . Det er jo en ny verden med utrolig mange muligheder , som kan tilpasses i forhold til ens pengepung :) Jeg har forelskede mig i en utrolig smart højstol fra Evomove; En Nomi højstol . Læste om det på en bloggers side , og var solgt fra start . Det er en moderne udgave af Trip Trap stolen . Den kan lige som trip trap indstilles alt efter hvor gammelt barnet er . Man kan selv designe i forhold til farver og trætype . Det er ikke nogen billig stol , men en god investering . Vi er så heldige at mine forældre har valgt at give os den , hvilket vi er super glade for <3
Vi vil gerne have den i choko farve og valnød træ , hvilket vi synes er flot og praktisk :)
Man se film og billeder af stolen her : http://evomove.com/dk.aspx

2 kommentarer:

  1. Nøøj, Tillykke! :D SUPER FEDT, MAN! :D Håber du vil opdatere din blog ofte med baby-opdateringer! Jeg er helt vild med babyer ;)<3

    SvarSlet
  2. Hej Ida Marie :) Tusinde tak ! Dejligt at høre fra nogle som følger min blog :) Selvfølgelig kommer der til at være baby-opdateringer :) Det er jo noget som kommer til at fylde en del i mit liv :)

    SvarSlet