torsdag den 12. september 2013

I køkkenet og gratis startbokse

Her til aften var det mig som skulle stå for aftensmaden . Det er for det meste Casper som står for den del :P Fik lavet spaghetti med kødsovs , med to forskellige sovser , da Casper og jeg ikke har samme mening om hvordan det skal smage :) Så nu er der mere end nok kødsovs hvilket gør , at jeg kan lave minipizzaer og fryse ned , af resterne :) Senere på aftenen , skulle jeg lave mine berømte cookies . Førhen har jeg synes det var et stort projekt , da jeg skulle hakke både mandler og chokolade i hånden . Nu har jeg købt sådanne et stavblender sæt , og det tog jo ingen tid for den , at hakke de ting . Så det tog kun 10 min at blande dejen sammen ! Det var sørme lækkert ! :)


Jeg har været på jagt efter gratis startpakker i forbindelse med at vi venter barn . En gravid veninde fortalte mig om nogle forskellige steder , hvor man kan hente en gratis startpakke . Jeg vidste slet ikke at man kunne bestille disse gratis pakker , så var glad for at hun fortalte mig om dem :) Så jeg gik på nettet og bestilte 4 startbokse , fra forskellige steder . Jeg er sikker på , at der er flere steder man kan hente fra :)

Denne boks var faktisk den bedste; fra Rema1000

Denne fra babysam/Pampers; blespand og baby boks

Denne fra Matas;


Mangler at få boksen som jeg har bestilt fra Libero , men der er jo god tid til at nå det :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar