lørdag den 21. september 2013

Graviditets update + det løse

En update på graviditeten : Alt går godt . Jeg er i dag 14+1 uger henne :) Jeg har heldigvis (7-9-13) ingen kvalme . Som i kan se på billedet vokser maven fint :) Om morgenen når jeg står op har jeg ikke særlig meget maven , men i løbet af dagen vokser den og om aftenen er den en del større end om morgenen :) Jeg kan mærke at min energi daler en del efter klokken har stået 12 , og så er det tid til en lur :) 
I går var jeg med min mor nede for at vælge nye briller til hende . Det resulterede i , at jeg forelskede mig i et par briller selv :) Men har et stel i forvejen og det er rigeligt , når jeg til dagligt bruger linser :) Men flotte var de ! Kunne heller ikke dy mig for at prøve at par børnebriller , som min mor lige måtte have et billede af :P
I dag har jeg været en smuttur til IKEA , sammen med min bror og hans kæreste . De havde planlagt turen og jeg trængte mig på , for ville gerne ind for at lure på deres tremmesenge . De havde så ikke den seng som jeg skulle se på , og får den først måske i oktober . Men man kan jo ikke tage til IKEA uden at købe lidt med hjem . Så det blev til lidt viskestykker , opvaskebørster , madbokse , knager og selvfølgelig stearinlys :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar