mandag den 16. september 2013

Røverkøb og en sød kat

Min mor havde set et opslag på facebook i dag , hvor der var en der solgte hendes næsten ubrugte pusletaske . Jeg fik nummeret til hende og korresponderende lidt frem og tilbage med hende på sms . Vi aftalte at jeg skulle komme og se på den i første omgang . Det viste sig at den havde en god størrelse , var sort (hvilket var mit ønske) , og i fin stand . Derfor besluttede jeg mig at købe den med hjem . Til den nette sum af 40 kr. :) Det er hvad jeg kalder for et røverkøb :D Her til aften hvor jeg skulle lave dette blog indlæg , hyggede Fie og jeg med dynen i sofaen . Da jeg tændte for computeren , blev hun som forstenet i computeren . Så hun har fulgt med under hele tilblivelsen af dette blog indlæg . Man skulle tro at hun vidste hvad jeg skrev og lavede :)


Min mor og jeg var forbi en planteskole i dag . Der var en masse søde katte derinde som gik rundt og hyggede sig . En af dem var specielt meget stor og jeg spurgte en af dem der arbejdede der om den ventede killinger , hvorpå jeg fik svaret at det var en hankat :D Ups :D Men den var VIRKELIG stor og maven skrabede næsten på fliserne :) Sød var den :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar