lørdag den 14. september 2013

Kræmmermarked, olie og krukker

Jeg fik i går en besked fra en af min mors veninder , om at hun havde lagt lidt prøver i min postkasse , til at smøre min mave ind i . Det er en olie fra mærket Weleda . Det dufter himmelsk . Har den holdning til disse graviditets olier/creme , at jeg tror det er fornuftigt og godt for maveskinnet at smøre det ind , så det holdes fugtigt og smidigt , men om man skal købe den dyreste creme/olie , det tror jeg ikke så meget på . Nu prøver jeg denne olie af og ser hvordan jeg synes om den på længere sigt :) Det er super dejligt og varmer sådan , når der er andre der tænker sådan på en <3
Min mor , søster og jeg var på et lille kræmmermarked i dag . Der var ikke det helt store at komme efter , men den kommende mormor , købte mig to hagesmækker , hvilke var super søde og hjemmelavet ! :)
I morges da jeg læste Bauhaus bladet igennem , forelskede jeg mig med det samme i de to krukker , som er vist på collagen . De lyser i mørke ! Kunne virkelig godt tænke mig dem , men de er godt nok også dyre :)
Maven vokser derud af :) I dag er jeg 13+1 ! Nu ligner det ikke så meget længere at jeg er småfed , men at jeg er gravid , hvilket er dejligt , så man kan vise maven frem !
God solskins lørdag allesammen ! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar