søndag den 8. september 2013

Projekter

Så blev jeg endelig færdig med mit skabs projekt . Vi har et kosteskab i gangen . Det er yderst smart , men vi har indtil videre , ikke brugt andet end bundet af skabet til , at opbevare rengørings ting . Skabet blev ikke ordentlig udnyttet , derfor besluttede jeg mig for at gøre noget ved det :) Jeg har givet skabet en klat maling og sat en garderobestang op . Nu kan vi hænge overtøj i det og samtidig opbevare ting i bunden af skabet . Nu mangler jeg kun at finde noget tapet , som jeg har tænkt mig at beklæde indersiden af skabslågen , og købe nogle knager i IKEA , hvor hundenes seler skal hænge på :)


Vi er i gang med , at lave vores gamle udestue om , som skal være sofastue når den er færdig . Casper blev færdig i sidste weekend , med al arbejdet udenfor . Nu er han gået i gang med det indenfor . Jeg har været ude for at finde det nye gulv som skal ligges :) Det er noget af et projekt , men det bliver super godt når det er færdigt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar