søndag den 10. november 2013

En god søndag

Jeg har i dag været på loppemarked sammen med min søster og mor :) Jeg fik ikke købt noget med hjem , da det eneste jeg faldt for var en tallerken række som kostede ikke mindre end 1300 kr. ! Det var ikke lige så meget jeg ville give for den . Tanken var at når bebs kom til verden , at man kunne have bøger stående i den . Til gengæld fik min mor shoppet lidt derude :) Hun købte b.la. en flot dragkiste , med skuffer i :) Hun gjorde et godt kup :) 
Casper har i dag pillet det gamle gulv op i vores kommende stue . Der under gemte sig en masse flamingo , hvilket er 'ulovligt' at ligge under et gulv på den måde . Nu skal gulvet rettes op , da det hælder en del og så skal der ligges nyt :)





Jeg har her til aften samlet den baby/børne stol , som vi har fået af mine forældre . Den hedder Nomi og er fra Evomove . Den har en masse lækre funktioner som man nemt kan indstille uden brug af værktøj ! Jeg havde nemt ved at samle den , og det siger alligevel lidt om hvor nem den er :D Betrækket kan vendes på begge sider , alt efter hvad man bedst kan lide at kigge på :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar