fredag den 15. november 2013

Så er der krig

Jeg er i dag 22 uger henne . Det er jo ikke til at forstå at tiden går så hurtigt ! :) I den seneste uge er jeg virkelig begyndt at mærke liv . I tirsdags mærkede jeg liv uden på maven , hvilket var helt fantastisk ! Han er utrolig aktiv når jeg skal i seng og ligger på ryggen :) Fandt ud af den anden dag , at jeg nu kan bruge min baby-bule til at holde min kaffe-kop på :) Meget praktisk !






Jeg fik i dag ryddet ud i vores skabe , for ting som var for gamle . Jeg blev noget overrasket over hvor meget der var løbet på datoen :) Nu er der dejlig meget plads i skabene igen :D Al den oprydning resulterede i at jeg kunne fylde vores skraldespand op , hvilket vi sjældent når at gøre på en uge . Jeg havde derfor været så venlig at tage posen ud af stativet for at lette skraldemandens arbejde . Da jeg skulle ud af havelågen mødte jeg skraldemanden , som altid er pisse sur .. Han begyndte at brokke sig til mig over , at jeg skulle tænke på hvor meget jeg puttede i den pose ! Han skulle jo løfte rundt på den !! Forklarede ham venligt at det var sjældent at vi fik fyldt den op som i dag og at jeg havde tømt ud i skabene . Han var bare pisse sur .. Men havde ikke overskredet den stiplede linje , hvor man må fylde til .. Så ønskede ham en god dag og cyklede afsted . Da jeg kom hjem havde han så ikke sat posen i , til trods for at de SKAL de .. Så nu er der KRIG ! Det er ikke godt at være uvenner med sin skraldemand , men nu har han sgu selv bedt om det !!!


Jeg begyndte i går , på mit uro-projekt . Vi havde lavet nogle flotte kugler i SFO'en en dag , hvilket gav mig inspiration til at lave en uro med forskellige farver og størrelser af disse kugler . Uroen har jeg tænkt mig skal hænge over puslebordet , når den lille er kommet til verden :) Denne ene , og den mindste af kuglerne tog ca. 2 timer at lave , så der er en del vej endnu :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar