torsdag den 28. november 2013

Julekort

Julekortet er på vej ud .. Jeg ved det godt . Men prøver så godt jeg kan på , at holde de gamle traditioner lidt i gang .. Synes det er så upersonligt med en e-mail , ja hvis jeg skal være ærlig så vil jeg hellere undvære hvis det er det skal være på den måde :) 
Jeg har igen i år bestilt vores julekort på hjemmesiden vistaprint.dk . Fik 20 julekort med billeder på , for 179 kr. ! Det er jo ikke galt ! 
Jeg synes selv det er hyggeligt at modtage personlige julekort , i december måned . Til aften har jeg fået skrevet en kladde til hvad der skal stå i julekortene i år :)
Så nu er det bare i gang med at skrive alle dem der skal skrives , for at de kan komme ud i god tid :)

Her lige et billede af julekortet fra sidste år , som også blev bestilt på vistaprint.dk :

Ingen kommentarer:

Send en kommentar