onsdag den 27. november 2013

Ikke nok timer i døgnet

Tiden går og klokken slår .. Har bare ikke nok timer i døgnet i øjeblikket :) Har travlt med arbejde, bachelor opgaveskrivning, fotoprojekter og alle mine små hjemmeprojekter . Det er dog en rar følelse , idet at jeg ikke er stresset over det . Men ville engang imellem ønske at der var lidt flere timer i døgnet så jeg kunne nå endnu mere :) Det går super godt med at skrive bachelor opgave og vi er langt over halvvejs med den ! Så der er udsigt til at kunne holde juleferie ! Jubii :)
Det går også super godt med graviditeten ! Har ikke de vildeste gener , udover ikke at kunne finde nogen vinterjakke og ammebh'er som passer :P 
Som I kan se på billedet nedenunder så er der sket en del de sidste 11 uger , med maven :) Mærker masser af liv , så det kunne ikke være bedre <3





Billeder taget af maven i dag hvor jeg er 23+5 <3




Jeg havde forelsket mig i Kählers huse , men var så heldig at Netto har lavet en billig udgave , som er lige så søde , og knapt så dyre :P De pynter rigtig fint i stuen :) 
Jeg er gået i gang med den næste kugle til den kommende uro , som bliver grøn . Er ikke nået så langt med den , og skal nok vise billeder af det færdige resultat når jeg kommer dertil :)
Har fundet nogle fede krus på nettet . Er lidt forelsket i dem når der er lys i dem :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar