lørdag den 9. november 2013

Puh ha ..

Så kan jeg puste lidt ud igen .. Jeg var til pædagogik eksamen i går . Det var den anden sidste eksamen , før jeg kan kalde mig pædagog :) Det er utroligt så meget det fylder i ens hverdag , sådan op til en eksamen . Jeg kan ikke tænke på andet i dagene op til .. Så det var virkelig en forløsning at få det overstået i går ! 
mandag starter vi op på den sidste eksamens opgave , som er bachelor eksamen . Vi skal aflevere den eksamen den 14. januar . Det er bare så fedt at man nu kan se lys for enden af tunnelen , og vide at sidst i januar er man færdiguddannet ! Majo og jeg var helt høje i går efter eksamen <3
Coca Cola og marie kiks har været mine gode venner i denne uge , hvor jeg har haft konstant dårlig mave ! Heldigvis virker det til at det er begyndt at virke :) 
I dag da jeg var i Kvickly , stødte jeg ind i søde Rasmus :D Han stod der og så så venlig ud :)  Har fået hans nye album , som spiller på repeat i øjeblikket ! Han kan virkelig lave god musik


Det går fremad med vores nye stue projekt . Jeg har fået malet vores vinduer , ja det er utroligt hvad maling kan gøre ! :) Væggene har fået den første gang maling , og nu skal der ligges gulv og sættes fodlister op før jeg kan male den sidste gang :) Glæder mig sådan til at komme helt på plads og vi igen har et spisebord :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar