fredag den 14. september 2012

Brilleabe

Ja så skete det . Jeg er blevet til en brilleabe . Jeg fik lavet en synstest i tirsdag der viste at jeg havde brug for en del mere styrke end jeg havde i mine forrige læsebriller , OG at jeg så også har bygningsfejl .. Så jeg bestilte samme dag to sæt briller - det ene par med glidende overgang med læsefelt og et par læsebriller . Stellene ligner hinanden en del , den ene par er brune og det andet er sort .
Allerede i morges modtog jeg en sms om , at de allerede var kommet hjem ! Det er super rart at jeg allerede har fået dem , for vi begynder som sagt at skrive opgave i næste uge , så kommer til at bruge meget tid foran bøgerne og skærmen . Det er bare så rart , at have dem på , men man skal lige vende sig til at gå med dem og se sig selv med briller på .
Et lille klip til at gå på weekend på , fra min YNGLINGS reklame ! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar