søndag den 2. september 2012

Tilbageblik

Det har været en spændende uge , hvor jeg har brugt meget tid på at fotografere og dygtiggøre mig i forhold til det . Det er blevet til en stor hobby for mig , hvilket jeg før jeg anskaffede mig kameraet , ikke havde regnet med ! Jeg synes det er fedt at have fundet den passion og elsker at bruge tiden på at dygtiggøre mig ! I torsdags havde jeg en fotoshoot med min venindes franske bulldog - Lilo . En sjov og udfordrende opgave . Billederne blev super gode ! Fredag var jeg på foto-tur med Eline , hvor to tog ud i herlufsholm skoven for at fotografere . 
I går holdte jeg en lille fridag fra kameraet . Vi var til børnefødselsdag om aftenen , og aftenen fløj afsted , da vi var i godt selskab :) Vi fik lækkert mad og der var blevet lavet en fin kage (Cars kage) , som smagte MUMS :)
I dag var jeg på den igen .. Jeg har været ude for at optage , ved mine forældres limousiner . Jeg skal stå for at lave en demonstrations-video af deres limousiner som skal ligges på deres hjemmeside . Et spændende projekt , som kommer til at tage tid ! Her er lidt billeder fra i dags optagelser:

Mine 10 ugers sommerferie , synger på sidste vers . Jeg starter i skole igen i morgen . Så noget af dagen i dag har også gået med, at forberede mig på den kommende eksamenstid . Jeg har fået printet papirer ud som skal bruges , læs lektier og pakket tasken :) Det bliver nu meget rart at komme igang igen , men kunne da sagtens bruge 10 uger mere :P
Jeg har fået Casper til at sætte det nøgleskab op som jeg købte på loppemarked sidste weekend , og hvor er det bare fint , som det hænger der :)
Mine øjenvipper , som jeg fik påsat for 2 uger siden holder stadig fint ! Jeg skal dog i aften , have lavet en lille opfyldning , så de kan holde lidt længere :) Jeg elsker sådan at kunne stå op om morgenen og ikke skal ligge den helt store krigsmaling ! :)

Jeg lovede for laaaang tid siden at ligge nogle billeder her , af mine små lanterner som jeg har hængt op nede i træerne i vores have , så her er de:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar