fredag den 28. september 2012

Sko

De fleste ved at jeg elsssssker sko ! :) Jeg er jo en pige .. Derfor har jeg en del . Faktisk mange . Den anden dag gik jeg på opdagelse i kasserne hvor de ligger i , og opdagede en masse jeg havde glemt at jeg har . 
Jeg fik den skøre ide at tage billeder af nogle af dem og dele dem med jer her på bloggen :)
I dag er det disse flotte stiletter , som jeg købte i sommers da jeg var i Alanya med min mor . Skoen er meget klassisk og utrolig behagelig at have på , taget i betragtning af at det er en stilet :) Er super glad for dem , så det er bare med at finde en lejlighed til at tage dem på :)


Her til morgen fandt jeg en lille mariehøne , som var i færd med at tage en svømmetur i vovsernes vandskål , som står udenfor :) Til sidst måtte den reddes op af vandet og så fløj den op til gud og bad om godt vejr :)

God weekend til jer alle !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar