torsdag den 6. september 2012

Torsdag

Så har jeg allerede gået en uge siden jeg havde ferie . Tiden går lige pludseligt stærkt når man hele tiden har noget at se til :)
Vi har i dag fået vores nye pilleovn hjem ! Glæder mig til at få den på plads der hvor den skal stå , men der er lige et stykke vej endnu :) Det bliver så lækkert at vi fremover bare skal fylde piller på og så kører den af sig selv ! Selvfølgelig kommer jeg til at savne den lækre varme , som da vi havde brændeovnen !
Casper og jeg fik i mandags massage herhjemme . Det gjorde godt nok ondt synes jeg , men jeg tænke at "det skal gøre ondt før det gør godt" . Mennn det gjorde for ondt til at det var godt , da jeg om morgenen var gul og blå over hele ryggen . Jeg havde også smadder ondt de efterfølgende dage , men i dag har jeg ikke længere så ondt . Må vist snakke med ham om at han ikke skal tage så hårdt fat næste gang ! 

Den anden dag fik jeg lavet disse fine negle på min selv:

God aften til jer alle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar