torsdag den 13. september 2012

Travhed

Så er eksamens-perioden begyndt og jeg synes jeg har en del at se til hele tiden . Og så hjælper det ikke med alle de ting jeg går og rager til mig ! :) Jeg måtte i morges til lægen , fordi jeg havde fået en allergisk reaktion af et stik på foden som havde bredt sig utroligt meget . Jeg kunne næste ikke have sko på . Så nu er jeg også i behandling for det :) 
I næste uge begynde jeg på eksamens-skrivning , hvilket varer de næste 6 uger , og som afsluttes med en individuel mundtlig prøve . Skal nok blive spændende og samtidig helt vild nervepirrende ! Jeg er nemlig ikke særlig god til at ligge det fra mig når jeg først er gået i gang ! I morgen skal jeg mødes med pigerne , og så skal vi have fundet ud af , hvad vi skal skrive om . 
Jeg har i dag , endelig , modtaget pensler til neglelak fra Chinatown . Dejligt ! Så skal der leges ! :)
I går havde vi for første gang , gang i vores nye pilleovn ! Jeg er sikker på at det er en investering som vi bliver super glade for , i det lange løb ! OG man kan sagtens stadig stå foran den og varme sig , ligesom med en brændeovn ! SKØNNO :)

Faldt lige over nogle gamle billeder/videooptagelser jeg havde på en gammel telefon, af Bella og Fie ! :) Husker tilbage på den skønne tid da , de ikke var så gamle:

 
Fies første dag hjemme hos os - 2009

 
 Bella sover på sofaen - 2010

Ingen kommentarer:

Send en kommentar