søndag den 23. september 2012

Klar - Parat - START !

SÅ er eksamens skrivningen skudt rigtigt i gang ! Selvom det ikke er det sjoveste , at bruge sin søndag formiddag og eftermiddag på , så er det en dejlig følelse , at endelig kunne gå i gang med at skrive på opgaven , efter en lang uge med stillingtagen til hvad vi skulle skrive om , og hvordan problemformuleringen skulle lyde! Jeg har i dag slået mig ned på hele vores spisebord , for at skrive lidt på opgaven . Har sørget for , at gøre det så hyggeligt og så lækkert som muligt . Med mine nye læsebriller og god musik i ørerne fra de fantastiske høretelefoner jeg har , går det som en leg ! :)
Jeg glæder mig til senere på dagen , hvor vi skal fejre min skønne mor , som fylder år på tirsdag <3

Jeg laver selvfølgelig opgave med stil: med flotte nylakeret negle og en lille smagsprøve på Line's lækre hjemmelavede romkugler :

Ingen kommentarer:

Send en kommentar