mandag den 31. december 2012

Året der gik

Puh der er sket meget i mit 2012 . Startede bloggen her i februar . Det var et nytårsfortsæt fra 2011 , at jeg ville lave min egen blog og få taget flere billeder . Synes jeg har opfyldt de to fortsæts meget godt ! Glad og tilfreds over det . Jeg synes det er sjovt at sidde denne dag og kigge tilbage , på alle de blog opslag som jeg har lavet i løbet af året . At der er så mange som følger med på min blog , som der gør i dag , havde jeg aldrig drømt om :) Synes det er monster dejligt at der er så mange der følger med ! Tusinde tak til jer , skal der lyde !
I 2012 fik jeg to nye hobbyer: fotografering og at lave negle . Det har udviklet sig , og jeg er glad for at det har udviklet sig som det har gjort . Regner med at dygtiggøre mig endnu mere i det kommende år ! Det må gerne blive til flere fotoshoots og at jeg får mit negleprojekt op at køre !
I forhold tik mit studie , er det også fedt at tænke tilbage og vide at jeg kun har 1 år og 1 måned tilbage , så er jeg færdiguddannet; professions bachelor i pædagogik ! Ja fint skal det lyde . Jeg ved dog , at det næste år , ser ud til at kræve en stor indsats og indeholder en masse opgaver og eksamener ! 
Det ser ud til at mit 2013 kommer til at være et spændende år , med fart over feltet !
I dag har vi været på kasernen med vovserne , så de kunne få brændt noget krudt af sammen med en masse andre vovser ! Det resulterede derefter i , at de begge måtte have et nytårsbad da de kom hjem . Men nu dufter de også dejligt rene :)
Jeg håber sådan at det holder tørt her til aften så jeg kan få afprøvet at tage nogle fyrværkeri.billeder med mit kamera :)
Jeg vil her til slut sige tak for året der er gået , til min familie , venner , bekendte , naboer og ikke mindst alle mine læsere <3 Vi ses på den anden side af 2012 ! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar