tirsdag den 4. december 2012

En hyggelig dag

Bella og jeg startede dagen i dag med at skrabe sne i indkørslen sammen (: Samarbejdet var lidt besværligt , da Bella bare ville spise sneen :) Men hyggeligt var det ..

Fortorvet behøvede jeg ikke skrabe , for da jeg kom ud til morgen havde den søde vicevært , lige kørt en tur og havde klaret det for mig ! Virkeligt sødt af ham ! Så skal en af dagene ud for at købe noget lækkert , så jeg kan give ham en kurv som tak , for at han gider !
Da jeg havde fået skrabet sne , kørte jeg ud til Eline , for vi skulle mødes i studiegruppen for at få det sidste på plads til vores fremlæggelse i morgen . Eline havde bagt kardemomme boller til os , og jeg havde kakao og flødeskum med (: Var så hyggeligt ! Efter det tog min mor , søster og jeg ned i byen for at spise middagsmad ! Her til aften har jeg betrukket mine honninghjerter med chokolade . Glæder mig til at smage det færdige resultat !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar