søndag den 2. december 2012

Kan der være nisser?

Kan der være nisser ? Eller kan der IKKE være nisser ? (Jonatan Spang - Familie (comedy show) 
ELSKER simpelthen når han siger de sætninger i hans show ! Kan desværre ikke finde et klip på YouTube , men her er et andet lille klip fra samme show , som også er hylende skægt:


I dag har jeg fået pyntet op til jul . Dog har vi ikke så forfærdeligt meget julepynt . Men lidt skal også have ret :) Ellers har jeg hygget til morgen med tændt stearin lys og kigget på den flotte sne der var faldet i løbet af natten !

Senere på dagen fik jeg bagt starten på det der bliver til honning hjerter/træer/stjerner/klokker ! Det stank mildest talt i hele hytten . I en af de kommende dage skal de betrækkes med lækker chokolade (:


Her til aften nåede jeg lige at lave to nye gele negle på mig selv . Har fået nye produkter hjem så de skulle selvfølgelig afprøves:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar