lørdag den 15. december 2012

Vil bare så gerne

Jeg vil bare så gerne snart i gang med at lave en MASSE gele negle . Har efterhånden fået en del henvendelser fra folk der gerne vil have lavet dem af mig ... og jeg vil så gerne !! Men det forholder sig sådan at jeg pt , er ved at finde ud af hvilke produkter jeg kan være tilfreds med at bruge . Jeg vil være sikker på at det er noget af en ok kvalitet ! Jeg har derfor lavet et sæt negle på min naboes negle , for at teste de nye produkter (: Jeg går også med overvejelsen om , at lave et sæt på mig selv og håbe på at det holder fint , så jeg kan komme i gang ! I dag blev det til sort glimmer med sølv glimmer kant :)

Jeg fik en lækker bagebog af min nabo , som tak for at lave hendes negle ! Super lækker bog som jeg må i gang med at prøve opskrifter af (: I dag skete det endeligt , at jeg fik strøm til min julestjerne som har hægt uden lys i , hele december ! Den lyser hele vores stue op :) Det går super godt med vovsernes nye seler ! De kan klart anbefales !

Her en af mine ynglingssange i øjeblikket:

God weekend til jer alle !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar