onsdag den 12. december 2012

Nye ting

Jeg har i dag fået taget resterne af mit gamle tandsmykke og fået sat et nyt på . Det er et stykke tid siden af stenen faldt af og jeg knaste den da jeg spiste aftensmad . I dag reklamerede de med , at få det lavet til halv pris , og så var det med at slå til (: Har haft tandsmykke de sidste 6-7 år , så det er helt forkert når den så falder af (:

Jeg havde i lørdags bestilt nye seler til vovserne og de kom hjem i dag :) Glæder mig til at afprøve dem i morgen tidlig . Til selerne har vi købt labels til hver af dem - på Fies står der "Queen" og på Bellas står der "out of control" :) Kom også til at købe et par støvler i dag . Eller købe og købe .. Havde den anden dag vundet i en konkurrence , hvor jeg havde vundet et gavekort til Næstved City , så støvlerne blev betalt med det (:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar