lørdag den 29. december 2012

Sikke et gedemarked

De sidste dage har jeg været i centret , for at skulle bytte julegaver for mig selv og for Casper . Sikke et gedemarked , men det ved man jo at det er :) Jeg fik købt mig en ny lækker vinterjakke , for et gavekort jeg havde fået . I går fandt jeg så min nytårskjole :) Elsker den blå farve ! Den sidder rigtig fint på , og så kan man skifte bæltet ud , efter hvad man ønsker ! I dag var jeg igen i centret , sammen med Casper . Han havde et par bukser , som han havde fået i julegave , men som var for lange . Jeg havde været derude med dem selv , en af de andre dage , men de har ikke deres bukser kortere og de giver så heller ikke pengene tilbage , uanset om man har bonen ! Så det endte med at jeg hidsede mig lidt op over for dem i går , da jeg var derinde for anden gang , og så lovede de mig at de ville ligge dem gratis op . Det manglede da også bare ! Køber ALDRIG tøj i SAMS længere ! Dårlig service generelt derinde ! Casper fik shoppet lidt og vi fik købt ind og så var det bare med at komme UD igen :) 
I forhold til de gele negle jeg laver , så sidder dem jeg lavede for over en uge siden , stadig fint på . Men de holder desværre ikke på andre end på mig selv . Meget mystisk ! Så jeg er i gang med at bestille helt nye produkter hjem , som forhåbentligt kan holde på andre end mig selv ..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar