tirsdag den 29. januar 2013

Alting falder på plads

Ja så begynder al ting efterhånden at falde på plads . Jeg starter i min sidste praktik , i en SFO , på fredag . Praktikperioden strækker sig over det næste halve år . Mange ting har været rodet i forbindelse med denne periode , da vi har fået en del informationer og krav som vi skal leve op til ! Men det var ligesom at alt faldt på plads i dag .. Vi var i dag til møde på skolen , hvor vi som studerende var indkaldt , sammen med de vejleder vi skal have på praktikstedet . Føler mig bare så tryg ved det sted jeg skal ud , selvom jeg ikke er startet ! Der er styr på tingene fra deres side , og jeg er allerede blevet rost op til flere gange , af min vejleder ! Har en virkelig god følelse i maven , om at det skal blive et fedt halvt år . Det bliver også en prøvelse , da jeg ikke har noget kendskab til SFO-området . Jeg skal ydermere skrive to rapporter som er eksamens rapporter undervejs , hvilket også bliver spændende at se på hvordan man mester det !
Glæder mig til at prøve mig selv af , i godt selskab af gode kollegaer og søde børn !
God tirsdag aften !




Ingen kommentarer:

Send en kommentar