torsdag den 31. januar 2013

Tur til IKEA

Jeg har i dag været på tur sammen med min mor og Nanet , til IKEA . Vi er alle 3 IKEA-lover ! :D Så sådan en tur siger man ikke nej til ! Jeg tror aldrig jeg har købt for så lidt penge derinde før . Klarede den for 340 kr. ! Fik en masse stearin lys , da både Casper og jeg elsker at have levende lys tændt alle vegne om aftenen , så der går jo en del til ! Jeg fik købt et fint lys fad , med tilhørende små fade som jeg kan have bloklys stående på . Det blev også til nogle glas-skåle til mindre bloklys . Og ikke mindst .. Min kæmpekop ! Har noget med at kopper skal være så store som muligt ! Den fylder næsten lige så meget som mit hoved :D Blev lige forelsket i en lækker gyngestol i træ , som de havde stående derinde , som ikke er sat til salg endnu ! Gad godt vide hvad den koster ? Finder jeg nok ud af lige pludselig ! Kunne være fedt med sådan en (i sort) ud til vores terrasse til sommer ! På vej ud af IKEA mødte vi min fars faster og hendes mand .. Ja verden er lille .. De var kørt til IKEA for at få en pølse :D De bor ikke så langt fra , så det er sjovt at høre at man kører til IKEA for at få en pølse ! Når vi tager afsted , gør vi en dag ud af det ! For man kan sagtens bruge mange timer derinde ! Det har været en super hyggelig dag , i godt selskab og hvor vi fik grinet en del ! :)
Min aften går med at få forberedt de sidste ting , til at jeg starter på mit 6. semester i morgen ! Lækkert at jeg nu kun har to semester tilbage !
God aften til jer alle !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar