søndag den 27. januar 2013

En flittig dag

Har været alene hjemme fra i går til i dag , da Casper har været sammen med nogle gutter . Spiste lækker aftensmad hos mor og far <3 , og Fie blev helt forelsket i min mors dukke , som lå i hendes gamle dukkevogn :D Hun stod længe og stirrede på dukkebarnet ! Er ikke så god til det der , med at være alene hjemme og sove uden Casper ! Men det gik faktisk okay . Startede dagen i dag , med en lækker spinnings time ! Derefter havde jeg overskud af energi og gik i gang med at bage nogle boller . Pludselig bankede det på døren . Det var vores søde naboer , som havde faldt over et billede , som jeg har snakket om længe ! De havde været så søde at købe det til mig , og forærede mig det ! Det har en god størrelse , og kom meget hurtigt til sin ret i vores udestue ! Det passer perfekt derude ! Er bare så glad for det ! Har her til aften klippet hjerter . 100 stk . De skal sættes på snor og hænges op ! Håber at resultatet bliver godt ! Skal nok ligger billeder ind , når jeg når så langt :) Weekenden er allerede slut , og det er helt mærkeligt at tænke på at jeg starter på nyt job på fredag ! Har lidt sommerfugle i maven :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar