mandag den 28. januar 2013

Endelig!

Ja endelig kan jeg nu fortælle , at jeg går i gang med at tage imod kunder , som gerne vil have lavet gele-negle . Jeg har længe eksperimenteret med at finde produkter , som jeg kan være tilfreds med , og nu er det endelig lykkedes ! 
Prisen er 200 kr. for et sæt gele negle . Denne pris er uanset om man vil have glimmer , alm farve eller sten på . Det eneste som man skal være opmærksom på er , at det tager nogle timer at få lavet . Jeg bliver forhåbentlig hurtigere og hurtigere til det , som tiden går :)
Kontakt mig gerne for yderligere info og evt booking af tid . Jeg svarer også på sms !

Kontakt mig på:
Tlf: 28 18 01 43
Mail: MielleJ@msn.com
Facebook: Michelle Lous Vinston Jørgensen

Her er lidt billeder af det arbejde jeg har lavet indtil videre:














Ingen kommentarer:

Send en kommentar